Jump to content
Sign in to follow this  

Everyone Start Playing

Recommended Posts

lol so much confusion.. why dont you just get xfire

Share this post


Link to post
Share on other sites
lol so much confusion.. why dont you just get xfire

 

That would be way to easy. Then again, we all should get xfire anyways it has voice chat also.

Share this post


Link to post
Share on other sites
That would be way to easy. Then again, we all should get xfire anyways it has voice chat also.

 

 

yes... everyone gett xfire....http://www.xfire.com/ im hellfire918

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sweeeeeet, finally a link for dling. I wanted to try this game, thought you had to buy it? :-/

Thanks.

 

yeah im not doing that anymore

Lamer.

 

No, still download the game guys. We just won't be able to talk together.

Just get xfire.

 

what vent??? link please?

..Wow

 

thanks xthar but now witch one should i dl?

FFS

 

OK Cripp...Do me a favor...Uninstall Windows...you seem like a mac kind of guy...because you suck

Lmao, true that.

 

lol pluto ftw.. and i could spend 3 hours shitting on warrock. It is fucking gay, i herd alotta good shit about it, BUT GOT DAMN IT WAS NUBCAKES. i downloaded it and the ghraphics suck more than a 2 $ hoe down in inglewood. For fucks sake dont waste your time on this, Even soldier front is a better game than this. 2 thumbs down biatch.

Wouldn't it have been easier to say Battlefield > WarRock ?

 

I was just being dumb but seriously now how in the hell do i work it???

...I should -rep you for that. :P

 

LOl...ive already had one account DLETED for hacking:( oh well..i always can make more :D..its funny to fly in the air..and say i did it by accident

They ban you by account, not IP!? FUCKING SWEET! Just like Counter Strike. Aimbot + Speed hack FTW

 

lol so much confusion.. why dont you just get xfire

True that. I'm always on xfire. I use it more than AIM.

And like Rob said, it has VOIP, too.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah I would just like to say that I downloaded this game and all i have to say about it is:

 

This game is suck.

 

It's a terrible rip-off of Counter Strike. Battlefield 1942 > War Rock.

 

Don't play this game. It sucks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
agreed.

 

HAHA XD my cs:s id is Hellfire918 also so add me

Share this post


Link to post
Share on other sites

War Rock is amazing, so what if its a rip-off? It is free, isnt it?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol.... there is too many games like this example gunz, battlefield2.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
They ban you by account, not IP!? FUCKING SWEET! Just like Counter Strike. Aimbot + Speed hack FTW

 

once you get 3-4 account bans they hardware ban you. hardware ban=ggnorm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Um im mew I have never been on that server ever. is it down, is it still going? do yall have a war rock clan I an join?

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAHA I forgot I even had this game, but I do, maybe I shall start playing again.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Xfire me and we shall play :D

Triggerrhappy

does anyone play anymore.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok everyone start playing this game.

Register your WarRock account here: http://www.warrock.net/supported_regions.php

 

Download:

http://www.download.com/WarRock/3000-7452_...&tag=button

 

^Use DAP to get max speeds. i downloaded this in about 15 mins.

 

Vent info:

142.68.170.43:3784

If your to retarded like cripp and dont know how to use ventrilo.... Go to: http://www.ventrilo.com/tutorial.php

 

Dont forget to post your in-game names so we can find each other and play :) Mine is "Eckzthar"

 

 

What type of game is Warrock? RPG, FPW RTS? and no, i can't be bothered to google it :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

FPS, I think.

Share this post


Link to post
Share on other sites

My name is Pureluck(taken from my cousin, Pureless). Is this game fun?

 

But, my nickname is Rdy2Killz...

 

Edit: Vent is like Skype, no?

Edited by Rdy2Killz

Share this post


Link to post
Share on other sites
My name is Pureluck(taken from my cousin, Pureless). Is this game fun?

 

But, my nickname is Rdy2Killz...

 

Edit: Vent is like Skype, no?

Skype will lag you more.... If you made an account on the game you should know its fun....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ummmm maybe i shall play it :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

×